söndag 14 december 2014

14 december

Jag hade bestämt mig för att gå på ett riktigt luciafirande iår. Jag bara skulle! Eh ja...nä men jag fick nöja mig med det vanliga. Lucia på tv.. Istället blev det städning av hus och julkortsskrivande. Anton och Theo va i Volvos idrottshall och busade av sig med 5 andra barn och tillhörande pappor. 
Sen blev det pizzamys med Emma, Freddan och Emilia. Innan Anton for iväg igen. Jag blev hemma med sovande barn , Musikhjälpen och julklappsinslagning. 
Ganska mysigt ändå, trotts att jag kände mig lite ensam andra kvällen i rad :-) 

Idag har jag styrt med adventsfikat till den delen av släkten vi inte hinner träffa iår på julafton. Roligt att alla kunde komma! 


Kvällen avslutades med pyssel och avslutningen på Musikhjälpen. Kommer kännas tomt de kommande dagarna. Men över 30 miljoner är inte dåligt 👏 grymt!! 

Men nu är jag helt färdig, klockan är lååångt över min sovtid. Godnatt från mig och magen! 🌟 
Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar