måndag 1 december 2014

Äntligen december!

Som jag har stressat idag. Hade tre packet kvar att fixa till Theos adventskalender och att få upp den på väggen!! Kom hem från Växjö där jag hämtade mina kort och hann med en snabb date med fina Filippa vid kvart över tolv. Upp i skogen och sågade till en gren, slängde även upp ljusslingan ute när jag ändå va i garaget. 
In och börja slå in paket, numrera och så upp med grenen och på med alla paket. Fem minuter till godo åkte jag iväg och hämtade T. In på Ica. Hem igen där en spänd kille gick in för att se vad tomten varit och lämnat till honom ❤️ 
 
Så roligt och spännande det var att få öppna en. Nu ska vi bara se om han kommer kunna hålla sig till en om dagen... Jag är inte så säker, men kanske :-) 

Sen lagade Jag mat och förberedde fika. Strax efter fem kom Lina och Nicke. Har haft en jättemysig kväll men nu är jag jättetrött. Imorgon ska jag ta det väldigt lugnt!!

Tjingeling. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar