söndag 30 november 2014

Mycket att ta igen ;-)

Nu har det varit mycket ett tag. Ullared i torsdags, julbord och adventspynt i fredags, pepparkaksbak och mys med familjen igår OCH Kalmar idag! 😁 kan säga att min kropp är färdig som artist just nu. Även imorgon väntar en heldag! Sen få jag nog vila mig lite. 

Men det har varit riktigt bra dagar! Och nu är vi äntligen inne i advent! Det gör mig lycklig! 🎅👏  vi har firat med adventsbuffé på konditoriet i Köpingsvik, julskyltning i Kalmar och en sväng på Ikea. Theo har fått busa och stimma med "plastkusin" Liam. Snacka om att se upp till någon.. Han är så glad i Liam! 
Och jag har köpt en jättefin ljusstake som jag knappt kan vänta med att få på plats. 😍 nu är vi påväg hem med vår "nya"/mammas gamla säng som ska bli vår nya gästsäng! 

Tänkte det va bäst att skriva ett inlägg i bilen för ikväll kommer Jag nog inte hinna med det heller 😝 

Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar