onsdag 26 november 2014

Tidig kväll

Imorgon ringer klockan vid fem, jag är redan påväg i säng. Det väntas en heldag på Ullared. 👍 tur nog kollade jag igenom adventsljusstakarna idag och två stjärnor och en stake hade strykigt med under årets lopp. Fattar inte hur men sönder va dom. Så lite julsaker få nog följa med hem imorgon! Älskar det! Hoppas hoppas hoppas min kropp ska Palla och att det inte blir FÖR mycket folk. Det sistnämnda kan vi nog glömma.. 😝 

Idag har T varit på dagis sina fem timmar. Han hade varit så glad och tyckt det varit jätteroligt att få leka med sina kompisar igen. När jag lämnade honom sprang Molly och Yvonne fram och kramade honom! Dom är så roliga 🌟 
Sen var pappa här ikväll och strax efter 6 gick vi upp med Theo till Arne och Agnetha där han ska sova inatt. Så inatt kommer jag nog sova som en stock.. Igår kom T in till mig två gången innan Anton ens hunnit gå och lägga sig. Extra mammig och pappig vid förkylning. Hoppas det går bra där uppe inatt! 😁 

Det va de de, nu ska jag sova! Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar