söndag 2 november 2014

Bingolottokväll

Tjo hej, så avslutade vi helgen med en hejdundrande bingolottokväll här hemma. Pizza, fika, stress spel, vinst, övertrötta men Goa ungar och så massa skratt på det. Klockrent! 

Hela dagen har varit riktigt bra. Ni som läst min blogg ett tag eller känner mig VET vad en bra dag enligt mig innehåller. Och det är ju när man fått saker gjort! ;-) så vi startade dagen med frisk luft och lövkrattning! Såå fint det blev! 

Hela familjen va med för en ggn skull ;-) slapp jag stå där ute själv och svära på en lat man 😂😉 
Härligt ❤️ 

Sen kom Emma och Emilia. Theo startade den lekdaten med att springa in i väggen. 👍 så hela dagen har han gått omkring med världens fläskläpp, uttrycket "duckface" fick ett helt nytt ansikte. Men han fixade iaf en glass åt honom och Emilia ;-) 
När dom åkt hem och T sov rensade vi ut i hallen och garderoberna. Några jackor fick flytta hemifrån och vi packade ner urvuxna ytterkläder och skor som Theo haft. Så jädrans skönt och vad nöjd man känner sig efteråt. 

Så ni förstår ju att jag haft en bra dag. Tog och bakade en fudge brownie som fika oxå. Tur det blev lite över till veckan ;-) 
Nähe nu ska jag sova. Ladda inför de sista tre veckorna innan graviditetspenningen. Dock blir de tuffa veckor när chefen är borta och jag tar över ;-) uppe med tuppen! 

Hoppas ni alla haft en trevlig helg! Godnatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar