torsdag 13 november 2014

Väntar och längtar

Sitter utanför Växjö färg och tapet, skulle möta upp Anton här vid fyra. Blev vist 30 minuter tidig och så ringer han och säger att han är 15 min sen. Phu! Men då kunde jag sitta och äntligen börja skriva på min shoppinglista inför ullaredstrippen som väntar med Emma om två veckor ;-) mycket jag kommit på men som jag sen inte skrivit ner och vips har man glömt det. Men nu är listan uppdaterad här i mobilen :-) 

Har även börjat kladda lite på en julklappslista. Alltså julklappar som jag ska köpa. Fick faktiskt hem 1 julklapp idag, men det är bara något väldigt litet😁 har lite dålig fantasi iår känner jag. Vad köper ni till mamma, pappa, sambo mf iår? Jag behöver lite tips :-) 

Jag längtar verkligen så mycket till första advent nu, pyssla i Fönstrerna och mysa. Såg faktiskt att Mio hade satt upp deras ljusstakar redan.. Till och med liiite tidigt även för mig. Första adventhelgen/veckan ;-) tycker jag absolut är okej. Men kanske inte mycket tidigare än så! 

Hoppas tiden går fort nu, dels för ullaredbesöket 👏 och julmyset! ;-) 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar