söndag 16 november 2014

Söndagstur

Imorgon börjar sista veckan innan en lååång "ledighet" väntar. Känns lite konstig att man inte ska jobba förens 2016 nästa ggn. Och vi är ändå inte inne i 2015 än. 😉 men jag ska njuta, sista gången man kommer vara mammaledig..  Är lite avundsjuk på de som väntar första barnet. Nu kan jag ibland redan känna ångest inför att tiden går så fort...alldeles för fort. 😁 

Idag har vi mest bara myst, jag har gjort ett försök att föra över bilderna från datorn till USBminne. Men efter 1 timme och knappt 1/7 av alla bilder gav jag upp. Vi få köpa en extern hårddisk. 
Sen har jag bakat lite, har tänkt att börja med endel av julbaket nu till veckan faktiskt. Man vet ju inte hur de kommande veckorna ser ut. Bäst att passa på när lust och ork finns. :-) 

I eftermiddags åkte vi till Älghult för fika och fira farfar som fyller år på tisdag. 🎉 vi träffas så Sellan så det är kul när vi väl kan ses. Dock va inte alla med tyvärr! Men imorgon ska jag skicka ut inbjudan så då hoppas jag alla kan ✊ 

Jädrans vad det blåser ute, undra om det är storm pågång. Lika bra att sätta mobilen på laddning nu ifall strömmen går senare. Det har blinkat några ggn här ikväll! 
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar