torsdag 20 november 2014

Tankar

Detta blev en lite märklig dag. Men ja, så kan det vara ibland. Jag har haft en känsla sen i somras och idag blev den bekräftad. Nu ska jag smälta detta men det viktigaste är att alla det berör är glada. 

För övrigt har jag bjudit jobbet på fika idag. Bakade igår saffranssockerbullar med vitchokladfyllning. Kanske att de blev liite torra, men de va riktigt goda. Inte för att det va glada tillrop på jobbet men någon sa att de va goda och några sa tack, men långt ifrån alla. Härliga kollegor man har 😉 

Steg upp lite tidigare (4.40) så jag skulle hinna sockra dom. 

Anton och jag tig varsin igår, man kan ju inte bjuda på något man inte ens smakat! ;-) 

Sen nu ikväll jag jag varit inne i Stan och gjort naglarna med Emma. Vi han iaf träffas en liten stund :-) 
Men nu ska jag leta klänningar på nätet och tröst shoppa. Håller på att få knäppen för alla mina kläder är för små eller för korta. Usch, känner mig fångad i nästan allt jag tar på mig. Så nu känns det som att det ända jag kan ha på mig är klänning och leggings utan att känna panik. 8 veckor kvar! 

Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar