söndag 23 november 2014

Ingen vanlig söndag!

Vad är det för en dag??? Jo det är ingen vanlig söndag för det är som en lördag idag HURRA HURRA HURRA!!! (Hoppas ni kan läsa med melodin i ert huvud) 😝 

Fattar inte att jag går och lägger mig ikväll men behöver inte gå upp förens tidigast kl 8.. Ja, Theo ska ju fortfarande iväg till dagis. Men sover han till 8 är jag överlycklig. 😉 det ska vi nog iofs hinna vänja honom till under kommande år :-)) så skönt Att inte behöva fundera på att få honom tidigt i säng så han ska orka upp halv 6 på morgonen längre. Välkommen tillbaka sociala liv även i veckorna ;-) 

Nä det här känns inte ett dugg jobbigt! 

Idag har julbaket dragit igång på riktigt! Kunde inte somna om efter att T kom in till oss så halv 8 började jag med lussekatterna (omgång 1) Hur gött som helst att vara helt färdig i köket klockan 10 med nybakta kissar. 👌 
Nedrans skitunge sitter och pillar ur russinet först 😂 

Ikväll har vi varit hos Erika, Robin och Ellie en stund. Sen åkte vi ut till Otto och Stinas nya hus. Hur mysigt som helst. Perfekt avslut på en söndag som denna! 🌟 

Nu ska jag sova, Theo ligger och hostar så jag chansar på att han kommer insmygandes ganska tidigt inatt. Förbaskade förkylningar, när en är borta kommer nästa! Blärk! 
Tjingeling och godkväll! ✌️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar