fredag 21 november 2014

Nu gĂ„r vi hem!!!! 🎉

Kan inte riktigt fatta att jag nu ska vara hemma nĂ€stan 1,5 Ă„r framöver. Även om man gjort det en gĂ„ng innan Ă€r det svĂ„rt att förstĂ„. Men nĂ€r jag satte mig i bilen pĂ„vĂ€g hem frĂ„n jobbet kĂ€ndes det som jag gĂ„tt pĂ„ en riktigt lĂ„ng semester. Iaf fram till den nya bebisen kommer ;-) dĂ„ Ă€r ju allt lite osĂ€kert, om man ens kommer fĂ„ en lugn stund :-) men Gud vad jag Ă€r lĂ€ttad, ska bli skönt att fĂ„ vila upp kroppen efter ett par pĂ„frestande veckor. Sen börjar julstöket, bĂ€sta pĂ„ hela Ă„ret :-)) 

IkvĂ€ll har vi varit uppe hos AoA pĂ„ middag. Det Ă€r ju bara Arne som gĂ€ller, vissa tycker det Ă€r lite jobbigt och vill helst vara med. 😉 
Nu blir det tv resten av kvĂ€llen! Trevlig fredag! 
Tjingeling. 🎉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar