torsdag 6 november 2014

En torsdag i min smak. Fick börja dagen med liiite sovmorgon...eller njaa..vilmorgon kanske! 😝 det va iaf skönt att fĂ„ ligga kvar i sĂ€ngen en halvtimme medan Anton lĂ€mnade T pĂ„ dagis och sen Ă„kte till jobbet. 
Vid halv 9 var jag inne i VĂ€xjö pĂ„ sjukhuset. Och livmodehalsen va lĂ„Ă„Ă„ng, sĂ„ nu slipper jag gĂ„ pĂ„ fler kontroller. 🎉 sĂ„ skönt! Denna gĂ„ngen kommer jag inte Ă„ka in pĂ„ förlossningen i v31 😉 pĂ„ en vecka kommer det inte kunna hĂ€nda. 
Jag kĂ€nner mig lĂ€ttad plus att bebis ligger som den ska. Fixerad tidigt precis som Brosan 👍 

NĂ„vĂ€l, efter bra besked Ă„kte jag till Sara och Agnes pĂ„ supergod frukost med hemmagjord Ă€ppelkrĂ€m ala Sara! Frida och Melwin kom oxĂ„. Hur Mysig förmiddag som helst ❤️ Hoppas det blir fler ggn 😉 

Men vad lediga dagar gĂ„r fort, imorgon Ă€r det jobbedag igen. Men bara till 10.30 :-) 
LĂ€ngtar efter helg, finbesök pĂ„ ingĂ„ng 😘 

Tjingeling! 

(P.s jag ÄLSKAR ICAs nya reklam om farsdag. SĂ„ rolig och ojojoj vad jag tror den provocerar endel mĂ€nniskor..ROLIGT  đŸ˜‰) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar