lördag 16 maj 2015

16 maj

Detta blir framför allt ett bildinlägg, orkar inte skriva allt. Haft en jättebra helg o önskar att det inte vore söndag imorgon. Vill ha mer tid, mycket mer tid. 

I torsdags fyllde mamma år och vi åkte till Kalmar efter att jag fyllt på min arm med Ville(s namn) :-)) 

Vi va en sväng på stan sen åkte vi till lägenheten och Theo fick hoppa lite studsmatta! 😉 hur kul som helst! Duktig är han oxå💛

På kvällen blev det kinamat! 
Igår åkte vi till Ikea och åt frukost, 97:- för tre personer. Billigt och Riktigt gott va det oxå! Köpte mitt efterlängtade vitrinskåp (efterlängtat som i : velat ha i över 7år typ) lycklig tjej!!! 

Direkt efter körde vi hem och då fick vi snabbbesök av moster och Kurre som varit inne hos mormor. 
Hann med lite fika och bus i solen innan vi började på med trädgårdsarbetet... Så härligt väder! 

Idag fortsatte vi med trädgårdsarbete. Mycket att fixa för Anton har bestämt sig för en Robortgräsklippare.. Jodå, inte mig emot iofs men vi hade kanske egentligen inte tid att fixa med detta just precis nu. Men så är det ju med killar... ;-) 
Har iaf fått hjälp av pappa och Arne idag så mycket har hunnits med. ÄVEN om jag inte fått så mkt gjort då liten varit sitt värsta jag. 

Nu avslutade vi även helgen med att både A och jag blivit dunderförkylda i halsen. Men jag hoppas vi ska hinna med lite imorgon oxå. Nästa vecka är det tårta som gäller! 

Tjingeling! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar