fredag 22 maj 2015

22 maj

Idag är jag en stolt mamma, vår stora kille har varit blöjfri hela dagen! Vi har till och med varit i stan utan en enda olycka. Dock fick vi springa till toaletten mitt under fikat, men "grannarna" bredvid oss höll koll på vårt fika. ;-)  Dom måste verkligen trott att jag litade på de till 100% för mitt i allt stirr till toaletterna glömde jag mobilen mitt på bordet Haha! Men jag fick iaf med mig Ville och vagen.. ;-) det viktigaste! 

Och på tal om vagnen fick jag hem min efterlängtade beställning på en solkeps, bumperskydd med pillband och muddar till selen. Blev faktiskt jättenöjd och jag tror solkepsen kommer bli en riktig räddare i sommar. Ni hittar denna duktiga tjej på Facebook, sök bara på BabyLee Design och skicka henne ett meddelande på vad du vill ha. 



Nehe nu ska jag sova, imorgon är det doptårtedags igen! 

Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar