onsdag 6 maj 2015

6 maj

Dagens - lämnade T på dagis och åkte på babysim med V. 
Mästerfotografen Lina tog en bild när Ville jagar bollen. Alltså han tycker det är så gött att bada. Han simmar som sjutton. Himla roligt, Theo va bara superlat och gillade mest att bara ligga njuta. ;-) 

Efteråt hade vi tänkt åka in till mormor men tror det få bli på fredag istället. Så då passade jag på att baka lite päronbiskvier. Måste börja baka lite till Villes dop i juni! 

Sen när vi hämtat Theo och ville somnat i vagen var vi ute på baksidan. Rengjorde gungorna och när vi ändå hade allt utdraget tog vi växthuset oxå! Bockat av på listan! ;-) 

Jag ska även införa en ny grej på bloggen. Eftersom risken finns att jag irriterar ihjäl mina instagramföljare eller mina vänner på snapchat med mina "träningsbilder" tänkte jag berätta här på bloggen vad jag har gjort under dagen istället. För såhär är det, jag har världens sämsta självdisciplin!!! Så dålig! Jag behöver alltså träna för någon annan. Så om Jag latar mig en dag måste jag alltså skämmas här. Men jag kan oxå få skryta bäst tusan Jag vill här oxå. För eller hur, det är ju min blogg. Vill ni inte läsa om mitt skryt så gör inte det ;-) svårare än så behöver det ju inte vara :-P 

So HERE we go! (Synd jag inte började igår efter power pump) hihi! 
Men Idag har jag trotts grym träningsverk och haft ett litet hemma pass med "7 MWC" appen och fyra tabataövningar! Körde en halvtimme innan A åkte iväg på fotbollsträning. 
Ändå nöjd att jag gjorde nått 👌🏼🌟 jahopp då va vi igång med det!!  ;-) 

Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar