måndag 4 maj 2015

4 maj

Sämsta slutet på dagen.. Höll på att bränna pajen i ugnen och slängde ifrån mig mobilen i soffan. Inga konstigheter... Men när jag tar upp mobilen igen så har hela jäkla skärmen spruckit. HUR irriterande är inte det?! 
Haft iPhone i över 6 år och så går skärmen sönder när jag "slänger" ner den i SOFFAN?! Förbaskat.. 

Hur som helst.. Igår hade vi en toppendag ute i trädgården. Jag räfsade upp mossan så att gräset ska ha en chans att tränga igenom, sen tog jag ner skatboet i trädet och planterande ner rabarber jag fått av Agnetha som hon hämtat hos en bekant! Anton tvättade av huset med målartvätt, så nu inväntar vi bara färgen sen kan vi börja måla! Tjooohoo! Det finns hopp om ett fint hus till dopet. ;-) 
Dock fick jag grymt smutsiga fönster igen..suck ;-) ut och putsa igen! 

På kvällen va Theo ganska hängig, snoret rann som vatten och så hostade han endel. Trodde han höll på att bli sjuk så idag fick han vara hemma. Men under dagen har jag inte ens behövt torka han under näsan och någon host har väl trängt igenom men väldigt lite. Så jag funderar på om han kände av pollen eller nått.. Idag har det ju regnat och då rensar det ju ur luften lite.. Hm! 

Vi få väl se! En bra dag har vi haft iaf med storhandling på maxi och besök på frisörsalong! Nu däremot somnar jag snart medan jag skriver... Hur smidigt hade inte det varit och andra sidan ;-) godnatt! 


 Och.... Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar