onsdag 20 maj 2015

20 Maj

Plötsligt slog det mig.. TJUGONDE MAJ?! Det är ju för tusan snart sommar. Hur kan tiden gå såhär fort? Det var ju nyss januari och vi fick en bebis? Herregud! 

Det börja bli lite stressig nu kroppen! Jäkla förkylning försvinn med dig. Om jag ska ha en chans att kunna visa mig i bikini i sommar måste du försvinna nu. Illa kvickt! Eller är det likabra att köpa en våtdräkt direkt?! Kanske skulle lägga ut en sökes-annons på fejjan..haha! 

Idag har V och jag varit på babysim igen med Lina och Colin! Det är så roligt att Ville gillar det så mycket. Han simmar som en tok efter bollen! <3 

Sen hämtade vi T på dagis, ville överlycklig i vagen när Theo åker på ståbrädan och busar! 
Då lilleville ;-) inte alls gillar liggdelen kör vi sen i helgen lite med sittdelen. Bästa med go'n är att man kan ändra ryggen precis hur man vill, inga dumma lägen man inte kan göra nått åt. Så han ligger i stort sett nästan lika plant som i liggdelen men ser ändå ut. Perfekt för en Nike nyfiken ;-) och perfekt för storebror som gärna kryper in och myser! ;-) 

Och precis innan regnet kom han vi även plantera om några av mina plantor! Hoppas de ska ta sig i Fönstrerna nu. Känner lite stress eftersom jag kom igång  så sent i år. Har inte tid att sätta nya frön! 
Håller tummar och tår! :-) 
Köksfönstret fullt, imorgon blir det gästrummet som ska fyllas ;-) 
Godnatt och.. 

..Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar