lördag 30 maj 2015

Dagens projekt för mig - bakning. 
Dagens projekt för Anton - födelsedagspresent. 

Jodå vi båda har haft fullt upp som ni förstår ;-) jag har fått två sorter macarones färdiga och en sort med cupcakes. 
Anton skickade jag iväg för att fixa födelsedagspresent till Theo...Mmm, japp! Han kom hem med det vi kommit överens om + några presenter till.. Nåväl! Bortskämd unge - men det är iaf inte mitt fel haha! 

Idag blir även vår lille gullis 4 månader. Usch ja, fy tusan vad tiden går. <3 älskade Ville! 

Ikväll har A skalat och hackat massa rabarber som vi fått, nästan allt åkte in i frysen men lite sparade vi som ska bli kräm imorgon till frukost. Mumsfilibabba! 

Nått annat helfestligt som vi fick sysselsätta oss med ikväll var tvättmaskinen som gått sönder. Fick tömma den genom en liten tapp. Men vi lyckades få igång den så kläderna i iaf blev tvättade. Få se om vi kanske kan få igenom någon mer maskin innan allt brakar ihop! 

Men nu säger jag godnatt för idag och 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar