tisdag 26 maj 2015

En dag i 120

Sitter i soffan med Te, fralla, alvedon och vitaminbrustablett.. Alltså va fasen, igår var jag superladdade för att börja träna igen och inatt small det till. Vet inte om det är allergi eller en ny förkylning. Jäkligt irriterande är det i vilket fall. 
Hoppas jag ska orka vara med på babysimmet imon bara! 

Idag har det gått i 120 hela dan. Och Theo vaknade vid 5.50 Och då hade jag precis varit uppe och gett Ville mat. Så jag har varit vaken sen 5.30 idag, härligt. Verkligen! 
Vid 10.30 var vi hos Kamilla med barn, hur mysigt och gott som helst! 
Dock fick vi snabbt åka då jag skulle på "utvecklingssamtal" för T på dagis kl 13. Och vid 13.30 vad det BVC tid för Ville.. Phu! Hem igen och laga mat med två smått jobbiga ungar ;-) Theo övertrött och Ville sällskapssjuk. 
När A kom hem slängde jag i mig mat och vidare in till stan för nya naglar. Utanför sålde de svenska jordgubbar och jag kunde inte låta bli att köpa....TVÅ liter?! Tss! Japp 55:-/litern. Men de va det värt. 
Och så en chailatte som jag tyckte jag var värd efter en sånhär dag ;-) 

Nu ska jag bädda ner mig. Hoppas på att vara piggare imon! 
Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar