fredag 29 maj 2015

Förvirrad tvåbarnsmorsa på vift

Idag har vi varit hos min farmor och farfar i Älghult och hälsat på. Fick god mat, fika och en mysig dag! Solen var till och med framme under hela tiden vi va ute. 
Fick med mig två par jackor, överdragsbyxor och TVÅ par skor plus ett regnställ till Theo. Men inte ens en jacka till Ville... Alltså?! Nä jag kanske inte borde ha två barn (haha) för från alla perfekta mammor där ute kan man ju inte göra ett sånt misstag. :-p
Tur Ville är så stor och Theo så liten..hihi! 
Vek bara upp armarna lite sen satt den ju som en smäck! ;-) storebrors jacka på lillebror fungerar finemang, precis som blöjor när det krisar. Haha! 

Ikväll blev det Thai från Klavre. Och sen efter läggning av barn blev det soffan och planering. Med planering menar jag givetvis listor, som jag ääälskar! 
Vad som ska bakas inför födelsedag och dop. Bäst att sätta igång, listan blir allt längre ju mer jag tänker. Ingen vidare kombo! 

Nä dags att knyta sig.
Tjingeling 
100% ren kärlek! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar