fredag 20 april 2012

Förberedelsedagen

Vilken lång dag det varit, jobbade mellan 6.45-8.45.. Hämtade upp mamma vid bussen i Lenhovda, handlade mat. Slängde i oss lite frallor och så iväg till huset! Jag tog på mig målarkläderna och mamma började diska fin glasen (som mest står och samlar dam) jag han måla klart två dörrfodrar och en balk. Sen packade vi gemensamt upp resten i köket som vi fått med till huset. Efter det va klart började mamma putsa fönstren och jag började åter igen på med målning, denna gången på panelen i sovrummet! Efter ett tag bytte vi då mina muskelfästen inte alls ville vara
med och måla så långt nere. Sen rollade jag väggen vid garderoberna, så nu är ALLT målarjobb på nedervåningen som vi tänk göra nu, FÄRDIG! :-)

Vid kvart i fyra åkte vi till lägenheten och började med maten, samtidigt som vi satte igång att packa! NU, är min kropp precis slut och jag får äntligen krypa ner i sängen! Resten få vänta tills imon!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar