onsdag 25 april 2012

Från vår till höst

Igår var det underbart väder, 17 grader hade jag på baksidan i solen. Men vad hände idag? Världens tråkväder med regn och blåst. Känns precis som ruskigt höstväder. Blä! Hann inte riktigt bli färdig i lill-landet igår, men jag är på god väg. Hade velat pyssla där idag oxå, men men! Imorgon kanske det är bättre väder? Vi få hoppas på det. Så kanske jag kan slänga ner mina frön =)

Igår tömde vi förrådet vid lägenheten så nu är allt färdigt där. Då väntar vi bara på besiktningen som blir på Fredag. Lite tråkigt men samtidigt känns det skönt att släppa den. Speciellt hyran :-p Så idag blir det väl lite plock med dom sakerna, annars ska jag nog mest ta det lugnt faktiskt. Är väldigt trött idag känner jag, så nu blir det nog lite mat sen vila en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar