fredag 27 april 2012

Trodde jag...

Jahaa, idag är det inte ikea som ligger pyrt till, utan Viasat. Vad irriterande det är när saker inte går som det är tänkt. Efter att ha väntat i 10 dagar på att de som ska installera parabolen och boxarna åt Viasat ska ringa, sökte vi själva upp de igår. Då visar det sig att Viasat har gett dom fel nummer och att dom försökt att nå oss på det flera gånger. Men hon bokar snabbt in en tid tills idag. Jippi, tv till helgen!! Jag känner mig himla nöjd då Anton ska spela match ikväll och är inte hemma försen 11-tiden.
Trodde jag... Så när den här killen kommer idag kollar han runt lite och mäter hit och dit. NÄ då måste han beställa en ställning att ha parabolen på så den kommer lite högre upp och få bättre mottagning. Vilket skulle ta ett par dagar att få hem OCH för arbetet som måste göras tar de 1 595:-.. Märkligt eftersom Viasat har lovat oss att installationen på box och parabol står dom för???
Så nu är Anton på jakt efter den här killen vi pratade med och som vi skrev avtalet med.. Ska bli intressant att höra vad han har att säga. Vi kanske inte har något avtal alls efter dagen är slut...

Hoppas besiktningen på lägenheten vid 1 går bättre, jag är iallafall lagom uppretad om dom försöker sno åt sig pengar av oss..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar