tisdag 3 april 2012

Hoppsan..

Hoppsan..där for bröstpanelen som vi tänkt ha kvar också ut?? Ojoj, men så är det väl alltid vid renovering har man ju hört talas om :-) Det blir väl kanske ännu mer så när man har en snickare till sambo <3 men då kan jag iallafall andas ut och vara säker på att han kan fixa ett bättre jobb. Igår hann vi med mycket mer än vi räknat med. Rev ner bröstpanelen i "matsal"/vardagsrummet och tapeten. Idag har vi varit och beställt tapeter till vardagsrum och hallen. Anton målade med en färg som skulle binda ihop väggen så vi kan spackla imon. Så nu är vi verkligen igång. Jag började lite smått i hallen med att riva bort lister. Tog lite bilder, men de får jag ladda upp imon! Nu ska jag sova så jag är pigg inför mys förmiddag med Julia och Molle innan de blir måleri i huset!!! Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar