torsdag 12 april 2012

Fortsatt sjukskrivning

Även om de var det sista jag ville så känns det som jag kan andas ut lite. Helst vill man ju kunna jobba så länge som möjligt (mest för ekonomins skull) men när de inte går.. För den här inflammationen vill verkligen inte släppa taget om mina muskelfästen. Men det är bara att bita ihop 3 månader till sen kan jag iaf börja behandla det med inflammationsdämpande. Så nu är jag fortsatt sjukskriven 75% tills jag börjar med min graviditetspenning som jag fått beviljad från och med 11 maj!

Igår började vi måla taket i sovrum/gästrum, som snälla Agnetha han måla färdigt första styckningen på idag plus andra styckningen på alla dörrkarmar. Jag plastade in hela köket och började i taket där. Kom dock inte så långt innan det blev mörkt. Och Anton har nästan satt hela panelen!

Imon blir det mer målning och listning för Anton :-) GODNATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar