onsdag 11 april 2012

Förvirrning

Okej jag börja tro att man faktiskt blir förvirrad under graviditet, inget man bara skyller på. Skulle slänga i en maskin tvätt för att sen åka tillbaka till huset. Men så av någon anledning hävde jag i tvättmedlet där sköljmedlet ska vara. Så nu är det bara att vänta tills maskinen är klar och så är det bara att försöka igen. Irriterande! Ja ja då kan jag pyssla lite här hemma så länge. Eller bara ha de lite lugnt i soffan. Igår var det fullt ös trots att jag var ledig. Någon timme med måleri i huset, sen åkte jag in till Byggmax för att köpa skyddsplast till golvet vid takmålningen så småningom. Och så beställde jag tapeter till Sovrum/gästrummet. Lyxade till det med en lunch på thaian inne på Samarkand. Fy fasiken vad gott det är. mmm =)  Sen gick bilen till Lenhovda för ett besök hos barnmorskan. Hjärtat tickade på som det skulle och enligt magmåtten ligger Liten på den mittersta kurvan. <3 Imorgon ska jag till läkaren igen, och eftersom jag fortfarande har så jäkla ont i mina muskelfästen så får vi se om han fortsätter sjukskriva mig. Det går hur bra som helst att måla i huset eller att sortera på jobbet, men det är helt omöjligt att köra bil längre än in till Växjö. Å bli så irriterad på detta. Men men vad ska man göra, få vara glad att man slipper foglossning eller vara sängåliggandes..

Nu ska jag ut och kolla om tvättmaskinen är färdig och starta om den. Bäst att häva i tvättmedlet i rätt hål denna gången =) Vi få väl se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar