torsdag 26 april 2012

Vi har dörrar

Idag har jag varit ledig från jobbet och sov till 9, mm skönt! Sen kom Emma vid kvart över 11 på lite fika. Slängde ihop en ananaspaj efter frukost, blev så sugen på det igår. =) Sen vid halv 3 kom Anton hem och en kille från LT Service. Vi har ju tänkt att sätta in en luftvärmepump. Bestämde oss tillslut för en som skulle kommer hem om 2-4 veckor. Första grejen som blev några tusenlappar dyrare än vi tänk oss, men då får vi en som är lite snyggare. Så det tar vi hellre.
Sen for vi till Ica och vidare till Järnia, där vi skulle ha lite mer panel (till trappan) och så lite golvsockel. Men med oss hem fick även två dörrar följa med. Så nu kan vi äntligen kissa ifred här nere och stänga in till sovrummet =)  Så nu känner jag mig nöjd. Fick även Anton att ta på sig snickarbyxorna och börja med panel och foder i trappan. Äntligen ska det också bli färdigt!  Så efter ikväll kan vi hoppas det bara är sovrummet (golv och golvsockel kvar) och så alla hörnlister i huset.

Imorgon kommer installatören från Viasat och vid ett ska jag möta upp vidingehem i lägenheten och få den besiktad. Jäklar om det blir några klagomål.. Spännande! Nu ska jag nog gotta mig i soffan! Ska försöka hinna lägga upp lite bilder på det färdiga resultatet i helgen! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar