måndag 16 april 2012

Pang

Pang och så va mobilen död, så många gånger jag tappat den i golvet men aldrig att den gått sönder. Iphonen är ju annars rätt så känd för att spricka i skärmen. Men min klarade sig utan en skråma men den är stendöd.. Puh så jobbigt! Så i morgon får jag ändra mina planer och åka in till stan, passa på att köpa på oss 5 paket grillkol för 99:- på maxi. Skulle in och fixa mina naglar på torsdag men ska se om jag kan ta de imon oxå. När jag ändå är inne.  Sen hem snabbt igen och fortsätta med målningen..

Tack och lov blev jag färdig med taket idag, ALDRIG mer.. Eller ja vi väntar iaf med taken på övervåningen tills sommaren/hösten. (haha) Imorgon ska jag måla bröstpanelen i sovrummet/gästrummet sen är det första rummet HELT färdigt!!! Puh! Adde kommer och hjälper oss imorgon igen, så vi ska nog hinna med en hel del =) Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar