tisdag 1 mars 2016

Big news!

Igår kände jag enbart för att skriva ett inlägg om min gamlafarmor. Men vi hade en jättebra sista dag tillsammans som jag va mammaledig. 
Theo var med oss och besökte Villes förskola. Blir nog jättebra trots att jag tycker det är synd att behöva dela på dom helt. Men för att vara en provisorisk lösning sålänge tills nya lokaler är renoverade har de fått det riktigt mysigt. Ljust och luftigt framför allt ;-) 

Efter det var vi i lekparken och njöt av det härliga vädret. Sol från klarblå himmel och värme från solen. Det nalkas vår! 

Och här kommer min stora nyhet.... JAG HAR FÅTT NYTT JOBB! I torsdags ringde de och igår fick jag ok från posten att jag få sluta redan sista mars så jag kommer med på utbildningen i det nya jobbet den 4 April. Känns så himla roligt och spännande, nytändning Delux. 

Ja så det känns inte allt för jobbigt att börja jobba igen nu. Snarare tvärt om och jag tror Mars kommer passera fort. Jobbar endast en hel vecka i mars också, annars är det bara 4 och 3 dagars veckor. Härligt härligt. 

Nu är det dags för Tisdagsmys med Emma, Anton ska in till Alle och kolla fotboll! 
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar