tisdag 22 mars 2016

Under kontroll

Läget är under kontroll, pratade av mig med mamma imorse och fick även skriva av mig lite med fina Sara Herdin <3 ibland måste bara känslor och tankar få komma ifatt en. Sen mår man bättre igen! 

Igår rockade vi sockorna för att visa att olika är bra! Ett grymt intiativ som gör att alla kan vara med! 
Ville fortsatte sen att vara grym mitt i matlagningen och hällde ut varenda liten pärla i burken. Toppen tyckte han själv medan jag och Theo kanske inte va helt nöjda ;-) 

Idag har vi även kört på lite olika skor. Men bara testat skor. Hittade Theos gamla skor och det är många par Ville kommer kunna ha nu på våren och till sommaren. Theo har ganska små fötter så ville kommer lätt kunna ha de skor Theo hade vid två år. Perfekt! 
Provade även Theos gamla converse och dom fick jag knappt av Ville. Han tyckte de va super och tydligen blev man väldigt snabb och dansglad i dom oxå! 

Imorgon blir det jobb, är grymt tacksam för snälla kollegor som hjälper mig komma hem i tid för att hämta mina barn på dagis. Hoppas det ska gå bra! :-) 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar