torsdag 31 mars 2016

Sista semesterdagen på posten

Jaha då står klockan på 03.00.. Och Anton ligger bredvid mig i sängen och tycker att han ska ligga och titta på tv tills han somnar...men jag då? Hur ska jag kunna somna. I med öronproppar och så hade jag behövt en såndär ögonlapp?! 
Tur jag slipper köra imon ;-) 

Imorse åkte jag och barnen till lenhovda. Bjöd på nybakta frallor och en skitgod (rent ut sagt) mangotårta! 
Det var verkligen jättetrevligt och jag fick en fin blomma som avtackning. Blev väldigt glad och framför allt väldigt överraskad.
Sen blev det ett besök på vårdcentralen för nya prover och efter det ett studiebesök hos "morfar" som blev väldigt förvånad över att höra Theos röst ropa "hej morfar" på jobbet ;-) 

Resten av dagen har bestått av packning och lite griniga och sura barn. Vet inte alls om jag lyckats packa nått. Känner att mitt huvud är på 4 olika ställen. Irriterande! Jaja, "finns inget man inte kan köpa om man glömmer det" som någon här hemma brukar säga.. ;-)

Hejssvejs...imorgon, LONDON BABY! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar