torsdag 10 mars 2016

Blondi

Idag gick jag på helg, imorgon efter Villes inskolning drar vi till Kalmar ett par dagar <3 vädret ser ut att bli fantastiskt! Vi ska njuta och mysa. 

Igår var jag ju hos Moa och blev vår/sommar fin i håret. Blond som tusan, blir en jobbig utväxt i maj, juni. Men nu är det snyggt. Så jäkla tråkigt att håret blivit så mörkt. Men jag antar att det är så att åldras ;-) 
Slutade lite tidigare så jag skulle hinna till vivans grav och så köpte jag ett nytt hjärta att lägga där efter att det andra gått sönder över vintern. 
Solen sken och det känndes så skönt att vara där. Sitta i lugn och ro en stund och tänka på allt fint <3 

Egentligen skulle jag packat eller städat lite nu. Men jag tyar inte, är så trött. Skulle egentligen börjat jobba 9.30 idag men fick ett samtal 6.44 om jag kunde köra braås istället och skulle behöva vara där till 7?!? Just det. Nä men jag skyndar mig. Med tanke på att det tar 30 min att köra in kände jag mig ändå nöjd att jag stod och sorterade kl 7.25. 

Men vattna blommorna kanske jag skulle kunna orka. Men sen blir det bums i säng! 

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar