måndag 28 mars 2016

Hejsvejs

Vilken helg vi haft, fint väder och massa häng. Så välbehövligt och härligt! Önskar de vore fler påskhelger och att mamma vore hemma <3 oturligt nog har även Ville troligen fått magsjuka. Så imorgon få vi stanna hemma men sen håller jag alla fingrar och tår för att kunna jobba på onsdag. Min sista dag på posten. Man vill ju absolut inte avsluta sitt jobb med vabb. 

Men tänk, om en vecka har jag gjort min första dag på mitt nya jobb. Så otroligt spännande det ska bli. Men mycket ska hinnas med innan dess, tex London :-) 

Igår hade vi en lugn dag som började med våfflor till frukost som jag lovat pappa då han sov över. Sen pysslade vi ihop presenter till Sara, Pål och Agnes där vi spenderade kvällen. 
Dessa två <3 

Ikväll har jag soppat av vår trottoar från grus och smuts.. ;-) jodå jag har allt sett hur de äldre grannarna gör. Och nu har de börjat soppa gatorna så då får man passa på :-) vårtecken!!! 

Nähe, hejsvejs till denna ledighet!
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar