lördag 5 mars 2016

Gräsänka

Tidigt inlägg på Erikas begäran, jo för hon blir arg annars om jag inte uppdaterat innan hon går och lägger sig. Haha! 

Och Idag har jag mer eller mindre umgåtts med henne hela dagen så det är bäst att lyda ;-p imorgon är en ny dag..;-) 
vid halv 10 åkte vi in till stan och fixade till våra naglar.. Svart blev det! 
Sen eftersom våra käraste är iväg på "grabbkväll/dag" så passade vi på att hänga lite i eftermiddag/kväll också! Egengjord pizza fick det bli och självfallet lite glass och klubba till efterrätt. Tröttkepsen Ville började smått bryta ihop efter att klockan slagit 6 så vi åkte hem och la honom. Sen satt jag och T i soffan och kollade på flygplan tills det nu var dags för honom att sova. 

Ja så nu sover båda barnen och det är dags för denna trötta mamma att i lugn och ro sätta sig i soffan med godis, popcorn och Cola. Kan inte krypa under stolen med att jag Älskar att få en sambofri lördagkväll någon ggn ibland. Jag få ha godiset i fred och jag kan kolla på vad jag vill. Ikväll blir det inspelat P3Guld. 

Tjingeling och trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar