onsdag 9 mars 2016

En brevbärares vardag, del 3

Känns som att jag just nu samlar på mig typiska saker som kan hända en brevbärare som jag hållit ifrån mig under snart (2april) 8 år på posten.. Avkörning, en bil som går sönder och idag en djävulsk utskällning av en kund. Jag bad om ursäkt och förklarade för honom varför det blivit tokigt, att jag frågat hur jag skulle göra eftersom jag varit mammaledig och inte kört där sedan allt ändrades. Och då skriker han till mig att jag gott kunde fortsatt med det... Han fortsatte att skrika och var precis vansinnig. Fick tillslut ge honom numret till min chef och gick där ifrån.. Alltså, vuxna människor. Man måste ju kunna förstå då efter att fått en förklaring att det kanske inte va just mitt fel. Men tydligen är jag PostNord him self. Grattis till mig ;-) 

Just nu räknar jag ner dagarna! 12 jobbdagar kvar! 

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar