onsdag 30 mars 2016

Sista dagen på posten är gjort. Tack och Hej!

Vet inte om jag egentligen fattat att jag gjort min sista tur på posten. Känns som jag åter igen går hem på mammaledighet med en spänd förväntan. Fast denna ggn kommer jag inte tillbaka och förståss är det inte inför bebis utan nytt jobb, nya kollegor och nya utmaningar. Har längtat efter denna dagen men det känns fortfarande väldigt overkligt. Spännande förståss men också lite läskigt. 

Imorgon har jag semester (planerat för längesen eftersom vi åker till London tidigt på fredag morgon) Så ikväll har jag bakat en mangotårta/cheesecake och imorgon blir det frallor sen åker barnen och jag till lenhovda för att bjuda på frukost/fika innan resten åker ut på sina turer. Kanske att jag fattat det imorgon när jag lämnat tillbaka nycklar, kläder och tankkort ;-) 

Mitt i all glädje och förväntan finns lite vemod. Men mest till kollegor och att jag kan mitt jobb. Andra bullar blir det nästa vecka med utbildning och att försöka hitta sin nya plats. Lägger redan nu in en liten ursäkt om att bloggen eventuellt kommer bli lidanden ett tag. Vi få se hur mkt energi det kommer finnas kvar om kvällarna! ;-) 

Tjingeling 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar