söndag 13 mars 2016

Så less, tråkigt avslut

Känner mig så otroligt less ikväll och har varit mer frustrerad än någonsin hela helgen. Varje ggn jag tänker på "DET" blir jag så arg och less. Veckan som kommer skulle jag jobbat 9.30 - 15.30 (ja jag har ju gått ner i tid för barnensskull.) Men Ville skolas in denna veckan oxå så Anton är ju hemma. Alltså gjorde det inte mig så mycket att jag veckan som kommer istället måste jobba 6.45-16 och framåt beroende på när jag kommer tillbaka men troligen mellan 16-17... Några timmars skillnad ja, men får gärna in lite extra pengar. 
Men veckan efter....INTE okej med flera timmars övertid när mina barn redan kommer få gå drygt 10 timmar på dagis VARJE dag den veckan. Villes första vecka. Nej det är inte okej och jag kommer inte infinna mig i det. Har man fått ett schema ska man ta sig tusan kunna planera efter det. Jag tänker inte sätta en extra timme på förskolan bara för att folk som gör schemat räknar med övertid. ALDRIG! 

Å jag är så arg men måste släppa detta NU, för snart ringer klockan! 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar