tisdag 17 november 2015

Dagen blev ändå till det bättre!

Döjobbig natt med en Ville som fått för sig att hålla låda.. Fyra gånger har jag varit inne hos honom och han har då blurrat om ditten och datten samtidigt som han stått upp. Lagt honom ner och gett honom nappen. Så har han blivit tokarg.. Även om han varit hur nöjd som helst när han varit vaken så håller han ju ändå en annan uppe :-p knasboll! 

Tänkte imorse att vi skulle ha en dag hemma, tänkte passat på att sova till och med när V hade sin vila. Blev det så?! Nej nej... Jag drog av mig en nagel när vi skulle lämna T på dagis. Och så kom Erika och erbjöd sig att ta Ville medan jag fixade nya naglar. Så vi kastade oss in i bilen och körde in till Grand. Tack snälla för hjälpen <3 så skönt att slippa ta det en kväll. 
Och dagen fortsatte med fina vänners hjälp. I eftermiddag kom bästaSara med vår nya bäddsoffa som ska stå i "lekrummet".. Vilken lyx med så fina vänner runt omkring oss <3 

Nu sover Theo strax, A har satt ihop soffan och plockat iordning. Sen ska jag ner och pyssla lite. Möblera om lite oxå kanske?! Ja vi få se hur mkt jag orkar med. A ska nog iväg för att se fotbollen och jag hoppas kunna lägga mig tidigt.. Men vi vet ju hur det alltid blir med det. 😏 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar