onsdag 18 november 2015

Ditten och datten!

Som vanligt, en dag med kaos, mys, kaos och pyssel. Igår blev det sent, la mig strax efter 23. Började ju pyssla med lek/gästrummet. Och det gick ju inte att sluta.. Hittade gamla ramar som inte längre passar in någonstans så jag bestämde mig kl 21 för att måla om. Tog dock bara en ifall det inte skulle bli bra. 
Det är endel kvar att göra men solong är jag ganska nöjd. 
Tapeten var så satans dyr så vi kan inte tapetsera om bara för att ha ett "pojkigt"lekrum i två år innan det blir vårt sovrum igen! Så resultatet kommer inte bli mkt annorlunda än såhär.. ;-) 

Efter förmiddagsluren idag åkte vi på date med honarydstjejerna..och Macke ;-) som oxå var hemma. Kaos, lek, utbrott och fika..precis som det ska vara. 

Ikväll har barnen och jag varit själva då A fick ta en tur till akuten med sitt finger. Så vi har ätit, badat och gråtit. ;-) endel kvällar är sämre än andra att vara hemma själv med två trötta ungar. Men när V somnat la T och jag oss i puffen och kollade hans favoritprogram "slajmat"(labyrint). 
Nu sover de båda och jag ska lägga mig på soffan och vänta in Anton! 

Har förresten även ändrat om lite i vår hall idag, ny myshörna. Gammelvivans möbler har fått flytta upp <3 vill aldrig göra mig av med de, men ibland få man flytta om lite istället. :-) 
Skön?! Stil på lille herrNilsson när han äter välling 😂 

Tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar