måndag 2 november 2015

Goa Ville <3

Idag har Ville varit helt fantastisk. Han har varit på sånt underbart humör och bjudit på så många knasigheter och tokerier! Sitter i soffan och kollar på alla roliga filmklipp jag fått både på snap och kameran. Kan inte sluta titta. Synd jag inte kan/vet hur man lägger upp filmer här. Men några bilder... Bl.a. På morgonens chock. Satte V i gåstolen när vi kom ner medan jag skulle göra frukost. Han blir lite gnällig så jag tror han fastnat i något, kommer ut i hallen och ongen ligger på mage, en bit ifrån gåstolen och leker med en bil?!?!? Satte jag inte honom i gåstolen eller...-"Theo har du hjälpt Ville ur gåstolen?" Nej svarar han från ett annat rum... Men vist satte jag honom i gåstolen?! Jodå, för 5 minuter senare kommer han in i köket och böjer sig ner för att nå biet (handdocka)plötslig sparkar han till och hänger sig ner på sidan för att glida ner på magen till golvet.. Knäppgök. Få ta bort gåstolen nu. 

Mycket stå och gå idag. Vi var inne för stt hämta matkasse på maxi och passade då på att köpa halkstrumpor till V. Oj vilken skillnad. Plötsligt stod han mot allt... Lite väl järv om jag få säga det. Haha! I badkaret skulle han oxå stå och det är ju inte okej så tillslut åkte han upp. Men utanför badkaret går det bra och att kolla på storebror där i gjorde ju det hela ännu roligare <3 

Mkt rolig och nyttig dag med morgonrunda på ca 6km. Riktigt god första middag från ICAs matkasse oxå!

Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar