lördag 14 november 2015

Måste ändå nämna..

Så fick jag äntligen en lördag när vi fått lite gjort och inga planer. Som vanligt la A fram den underbara idén vid frukost att vi kanske skulle ta en tur in till stan. Kan informera alla om att det oftast är hans idé och inte min. Jag hatar att åka in till stan på helgerna. Usch så mkt folk! 
Men jag röt ifrån för en gång skull och föll inte för shoppingsuget (kan bero på att Ullared är inplanerat..haha) 

Hur som helst, vi stannade hemma. T och A fick lite gjort ute, jag och V "städade" inne. Fick passa på när trollis sov. Och med mutning av lördagsgodis klippte Anton Theo. 
Sen gick killarna upp till AoA medan jag städade resten. Fick även lite fönster putsade...snart är det 1:A advent! Woho! 


Ikväll tog vi en spontanpizzakväll med AoA, hemmagjord! Bästa! 
Agnetha har gått hem för att vila lite inför jobbanatt och Arne är kvar för att kolla på matchen. Skönt att Anton har sällskap så jag kan snart gå och lägga mig ;-) 

Bra dag...
men tv och radio har gått på hög volym hela dagen. Och tankarna går till de i Paris. Så otäckt, vad är det för värld vi lever i egentligen?! Vågar knappt tänka på vad det är för värld vi lämnar till våra barn... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar