tisdag 3 november 2015

Man få sörja och gå vidare

Började dagen med en kortare promenad efter lämning på dagis. Typ 4,5km (räknat från dagis) viktigt att få med ;-) 
Jag har fått nog av min "mamma"kropp och måste få tillbaka min gamla..nu, eller allra helst igår. Synd fettet på magen inte kan hoppa upp till tuttarna istället... :-p Amma en unge och det märks knapp, amma TVÅ och de försvinner tydligen. Tack för det.. Min ända stolthet jag haft sen 13 års ålder är spårlöst försvunnet. Tur endel smeknamn redan släppts annars hade de ändå ryckt nu (haha). Men Anton lovade mig att om vi vinner hem storvinsten är 50 000:- öronmärkt till mina nya bröst ;-) haha! 

Nåväl det är bara att sörja och gå vidare med livet. Men resterande kropp kan jag minsan ändra på om jag bara bestämmer mig. Så jag antar att det är det jag gjort, (igen för 37elfte gången) kört pass på idrottskliniken ikväll, power pump. Var sjukt omotiverad idag pga skitjobbiga ungar..Men när jag väl kom dit bestämde jag mig istället för att öka mina vikter. Så ja...imon kommer jag nog ha ont...

Imorgon är T ledig från föris och jag har avbokat våra planer. Misstänker sjuka pågång men hoppas innerligt att jag har fel. Få bli en lugn dag! 
Tjingeling  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar