söndag 15 november 2015

Roligt sällskap i sängen

Imorgon åker vi, mamma och jag. En tur till Ullared. Ska bli så jäkla mysigt! Och eftersom vi imorse sålde gästsängen nere ligger vi nu i vår säng uppe medan Anton få sova på soffan inatt 😉 hur mysigt som helst. Och vad jag skrattar åt min roliga mamma som tog en insömningstablett och pratar nu i slowmotion.. När hon någon gång ibland tar en somna hon på 20 minuter och nu är det nog snart 40 minuter sen hon tog den. Jättejättetrött men så rolig.... Japp nu sover hon <3 dags för mig oxå. Herregud vad djupt hon sover, få nog stoppa i mina öronproppar ;-) 

För övrigt har vi haft en bra söndag, sålt säng, städat ur gästrum som är blivande lekrum. Och förberett inför morgondagen! 
Tjingeling :-) 

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Själv har jag alltid öronproppar när jag sover. Sover så mycket bättre när det är tyst och jag slipper alla störande ljud. Bara vetskapen att man inte kommer att störas under natten gör att man sover bättre. Tycker det är hur skönt om helt att plugga in öronpropparna riktigt djupt i öronen och höra hur alla ljud stängs ute mer och mer när propparna expanderar i öronen för att till slut bli helt tyst. Ibland får jag dock lite ont i öronen av öronpropparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vist är det skönt :-) jag använder inte jämt men någon gång ibland är det ett måste. Jag har köpt mina på Apoteket och är väldigt nöjd :-)

      Radera
    2. Tack för tipset får ta kolla om Apoteket har några sköna öronproppar att sova ned. Nu har jag vanliga gula industriproppar som jag har får av min pojkvän. Kanske inte de skönaste öronpropparna att sova med dock blir det hur tyst och skönt som helt med dem i öronen.

      Radera