söndag 22 november 2015

Spännande påhälsning

En dag närmare, jag försöker verkligen hålla mig från att inte börja adventspynta. Men det är svårt när man kollar insta och fejjan.. Fler och fler tjuvstartar. Men än har jag klarat mig. Bytte istället några fler gardiner idag. Inte jul, utan snarare vintergardiner. ;-) 
Få se om jag klarar mig ifrån det imon oxå, har massa jag kan fokusera på istället. Tex Theos adventskalender. Imorgon få jag nog börja slå in paketen. 24st fixade och gömda i garderoben, siffror gjorda men inte dekorerade och pinne skickade jag ut Anton att fixa detta året. ;-) 

I eftermiddags hade vi besök uppe i skogen..tomten! Det vet väl alla att han smyger omkring nu och kollar så alla barn är snälla. Theo blev helt till sig, han visste inte om han skulle skratta eller gråta. Läskigt men samtidigt så otroligt spännande och han satt som ett ljus i Antons knä och tittade! 
Ville förstod ingenting såklart och tyckte mest det var roligt att greja med leklådan. Andra bullar blir det nästa år! <3 tänk att ungen nästan är två då! Kan inte fatta att man var höggravid för ett år sen. Känns som några månader.? 

Hur som helst, tillbaka till verkligheten! Runt halv fem kom Alle och Lina på kvällsfika. Lussekatter och pepparkakor fick det bli. Hur gott? Så jäklans gott! 

Vi har även fått upp V på väggen brevid lillaStorebror! <3 vilka fina killar vi har! 

Hittade en bild på Theo innan ikväll när han var ca 1,5 år och hade ögoninflammation. 
Vist är de helt galet lika där?! Eller ja, ingen av er som läser bloggen ser ju när Ville sover (haha) men dom är jättelika när ville oxå sover här! 

Nä usch nu är jag så trött! 
Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar