torsdag 26 november 2015

Förvirrad hjärna.

Idag är det torsdag men hela dagen har jag tänkt fredag. Att T varit på dagis har tydligen inte hindrat min hjärna från att vara förvirrad. Men det är ju som fredag för mig idag eftersom jag åker till Sthlm imorgon över helgen. Ska möta upp Emma! Så jäkla kul det ska bli, bara vi <3 

Men det är imorgon...idag har det varit fullt hus. Vid 11 kom Sofie, Moa och hennes lilla söta Lilly. Bjöd på lite brunch med frallor, frukt, müsli, joggi och självklart lite fika ;-) årets första vitchoklad och saffrankladdkaka, så sjukt god är den. Tror jag skrivit receptet här på bloggen någon ggn. Kolla bland recept! ;-) med hallongrädde är den kanon. Speciellt såhär i "början" på julen innan man vill bli traditionell.. Haha!
Jättemysiga timmar och mycket babbel. 

Hann precis till dagis på sista minutern ;-)  efter hämtningen gick vi till biblioteket, lämnade tillbaka böcker och lånade fler. 

När vi kom hem gjorde vi mellis och plötsligt stod Anton i dörren. Så lång och mysig kväll blev det tillsammans. Nu sitter jag uppe hos T som inte verkar vara trött. Vi få väl se hur länge detta håller på. 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar