söndag 8 november 2015

Pang bom

Jaja så var vi där igen. Söndagkväll, helgen är redan slut. Men denna gången gör det mig ingenting för jag längtar redan massa till nästa helg! 👏🏼 kvalitetstid, Kalmar, bebismys och förhoppningsvis en övernattsgäst <3 

Men tillbaka till denna helgen! 
Startade gårdagen med en promenad strax efter 8 :-)) 
Jäkligt nöjd då jag efter 2km fick skoskav. Löste det med att stoppa ner en vante i strumpan.. Haha, tillslut funkade det riktigt bra. 
Sen bakade jag macarones till Olles dop, A o T var på simskola. Vid fyra var vi bjudna till Lina, Nicke och Colin! Så mysigt och barnen hade hur roligt som helst. Theo ville inte följa med hem utan han skulle minsan stanna och sova mellan Lina och Niclas. Haha! Tur han inte skulle ha med sig pyjamasen fast vi tyckte han kunde ta på sig den innan vi skulle köra hem. Nu kunde vi istället säga att eftersom han inte hade med sin pyjamas kunde han ju inte stanna.. Haha!

Idag startade vi självklart dagen med att fira Anton på farsdag. 

Sen tog vi en lugn förmiddag, och vid ett var det farsdag-middag hos svärisarna. Precis innan 5 var vi hemma och pang bom slog det mig att jag tänk fel med macarones så ja... Bara att kavla upp armarna och börja baka igen ;-) satte igång vid sex, var färdig kl 21.40.. Med en paus för att fylla på magen med mat. Phu! 
Tur det är så himla roligt. Och med dubbelsats blev jag även klar med min december beställning oxå. ;-) absolut det bästa med macarones är att dom är så smidiga att frysa! 

Men nu är jag galet trött och vill bara sova.. Skönt att "stormen" drog förbi så snabbt. Jäkla så gött jag ska sova inatt ;-) 

Tjingeling 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar