tisdag 20 november 2012

Bak-tisdag

Nu sover vår lille kille, som åkt på en dunder förkylning idag. Tycker så synd om honom och vet inte vad jag ska göra. Man önska ju att man kunde ta över så han slapp. Men nu hoppas jag att han få sova i lugn och ro inatt. Höjde sängen lite så han inte ligger helt plant, håller tummarna att det hjälper. Men egentligen borde jag nog också gå och lägga mig nu ifall det blir en besvärlig natt. Lilla hjärtat <3

Annars har vi haft en lugn dag och igår gjorde vi absolut ingenting, gick till Ica. Men man behöver sånna dagar också. I eftermiddags var vi en sväng och hälsade på bästaste vännerna i Böksholm. Fikade julegott med glögg, lussekatter och hallongrottor..mm mums!


Och så fick jag mina efterlängtad pastafärger idag.. Så va tvungen att baka lite macarons ;-) Recept och bild kommer i nästa inlägg! Galet goda blev dom och helt klart de bästa jag gjort!
Imorgon hoppar vi över babysimmet så Theo kan krya på sig, men vi tar en tur till Älghult så jag kan få mitt hår iordninggjort av Moa. Äntligen lite klipp och färg!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar