torsdag 15 november 2012

Underbara Rosor!

Rosor
 Dessa underbara rosor köpte jag förra Fredagen och såhär ser de ut idag. Fortfarande jättefina och snart har de stått där i en vecka. Tummen upp för blomsterlandet och deras kvalité på blommor. Jag skulle kunna köpa en bukett med rosor varje vecka om man visste att de skulle stå såhär länge. Hur mysigt som helst att ha snittblommor i sovrummet, det är lyx ;-)

Idag har jag tjänat mina första pengar på cupcakes-försäljning (haha) av svärmor.. Och imorgon ska jag leverera 15 st till Anna. Så idag har jag bakat, städat och packat lite av grejerna inför Kalmar trippen över helgen. <3 Ska bli jättehärligt att vara iväg hela helgen. Kvalitetstid med mamma och Lasse, sen på Lördag kväll ska jag och Anton ut och äta själva. Längtar verkligen jätteJÄTTE mycket! Senast vi var ute och åt själva var tre dagar innan Theo bestämde sig för att komma ut. =)

Nu ligger lillfisen i sitt gym och sprattlar som en galenpanna, nöjd efter dagens middag tror jag. Testade att ge en ny potatis- och majspure. Den va god den, det bara small till så var det slut. Och så lite katrinplommon till efterrätt, dock lite för kal efter att ha stått i kylskåpet. Han är glupsk vår kille, lik pappa kanske ;-) 

Ha en fortsatt trevlig dag i detta härliga höstväder! 

(Borde det inte bli dags för vinterväder snart, jo det tycker jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar