fredag 30 november 2012

Om några timmar..

Jag har nästan samma känsla i magen som dagen innan julafton. Jag har styrt och ställt hela dagen.. Satt upp gardiner, ljusstakar, stjärnor, adventsljusstaken och lite annat pynt. Har verkligen varit en underbar dag. Eldat i brasan, druckit varmchoklad med grädda och hela dagen har solen stuckit igenom från ett tunt molntäcke som fällt lite snö. Fram till klockan tre då det började falla ännu mer snö som nu har täckt både vägen och gräsmattan. Hur mysigt som helst. Och som pricken över i:et har vi varit på adventsmys hos Kamilla och Macke nu ikväll. Så nu när jag lagt mig i sängen lägger sig ett lugn över mig. Känner mig förväntansfull inför imorgon och det ska bli så mysigt att starta dagen med JULKALENDERN!

Missa den inte 8.45 på svt1.. Och jo på helgerna ska den ses på morgonen, det är mysfaktor det :-)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar