torsdag 8 november 2012

Skulle fixa pass..men

Idag skulle jag och Emma vara duktiga och fixa pass till barnen. Vi kommer in på polishuset, glada över att det inte är något folk Men...Nä då måste det vara underskrift från båda föräldrarna. Så irriterade när vi varit duktiga och åkt in, speciellt när det inte vara någon kö. Som det annars alltid är när man ska fixa pass. Nåväl vi åkte upp till Grand istället och fick lite shoppat ;-) Och så gofika på det. Helmysig dag med bästa Emma och Emilia <3

Igår var vi på babysim och för en gångsskull simmade Theo lite istället för att bara ligga som en säl. haha! Han liter på att jag har honom så varför ska man då anstränga sig? Men när Iris tog honom och skickade honom till mig under vattnet så tog han några simtag med benen. Det är för roligt att kolla på honom under vattnet =) Nästa gång ska vi fotografera dom, sen kommer bilden upp här. Här är två som mamma tog för ett par veckor sen.



Imorgon ska jag och Theo till vårdcentralen för en liten koll efter krocken i Tisdags, sen far vi in till stan för att besikta min bil och date med Filippa! På kvällen åker vi till Norrhult och familjen Stenfelt <3
Nu är det Pyjamasdags för en liten Herre!!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar