måndag 12 november 2012

Bakhumör

Åå jag har suttit och läst på olika bakbloggar och så sugen jag har blivit på att baka idag också.. Men ikväll har jag ingen tid, det är som dömt att misslyckas om man börjar baka klockan 9. Så istället hamnade jag på http://roligarebakning.se/ där jag råkade beställa hem några fina formar och roligt pyssel. Jag som har köp-stopp efter alla våra tråkiga utgifter denna månaden. Men shoppar man på nätet räknas det inte va?! eller hur är det nu ;-) Jaja, väldigt fina saker och mycket bra priser.
Imorgon får det nog blir en bakdag, har fått en liten beställning på cupcakes till helgen. JÄTTEroligt!! Så vill ni bjuda på cupcakes men inte orkar baka, hör mer än gärna av er ;-)

Nu har Anton varmt glögg så det luktar JUL i hela vårt hus. Så mysigt, längtar så efter december <3 Tänk att vi denna julen har ett hus och en liten kille. Känns som en dröm som äntligen gått i uppfyllelse. Inget åkande hit och dit utan dom som vill fira med oss på julafton är mer än välkomna..och många verkar vi bli! =)
Känner mig helt lycklig när jag tänker på det..Vill ha första advent NU, med julkalender, pynt och ljus i fönsterna och allt vad väntan på julen innebär. K.Ä.R.L.E.K.!   =)

Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar